søndag 5. juni 2011

Endelig!

Som jeg lovet da jeg mistet alle bildene mine torsdag, måtte jeg ned igjen til Mosvannet i dag, lørdag, for å prøve å få tatt noen nye. Og her er et knippe av resultatet fra den nye turen:
En liten spurv, ny av året, fotografert i hagen til ROb før vi gikk ned til Msovannet

Er fremdeles opptatt av toppdykkere, de er jo så flotte!

Se hva jeg har lært! Jeg kan stå på hodet!

Så kjedelig.....Viktigere å svømme rundt og se vakker ut

Klarer det også...

Her ligger en sothøne og ruger på sine små..

Gress er også gøy a leke med...eller var det mat?

Sokkendene er allerede kommet i puberteten...

en toppand i solen

Det var ikke bare en liten familie med svaner ved Mosvannet

Selv svaler trenger en pause fra all insektsamlingen av og til.

Nydelig fugler

Nærbilde av en mannlig låvesvale

Jeg gjemmer meg i gresset..er trett, hra svømt helt fra andre enden av vannet..

Kokett liten svane, rødmer kledelig bak viften..eller er det vingen?

Venter på far, venter på far...og her kommer han fossende...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar